#nomakeup

Har en lång och rätt så tråkig dag bakom mig. Arbetsintervju tidigt på morgonen som nog gick bra, men fick också veta idag att jag har en till intervju imorgon för ett mycket roligare jobb! Så hoppas på det bästa. Resten av dagen har jag läst på rellaprov och sedan varit på en lektion matematik. Lagade ugnspotatis då jag kom hem och nu sitter jag här.
 
Nå morgondagen blir bra. Arbetsintervju klockan 10 på morgonen för ett jobb jag påriktigt skulle tycka riktigt bra om. Efteråt ska jag på lunch med pappa i stan och sedan läsa på prov tills mamma och Alfons kommer från Karis. Snäll som han är ska han hjälpa oss med att flytta och bära upp saker till lägenheten.
 
 
Instagrambild från igår då jag faktist tyckte att det var tillräckligt varmt ute för att gå med väst. Fast njaa, en aning kyligt om armarna, men eftersom jag gick till skolan och tillbaks så fick jag ändå varmt. Nya solglasögonen var också på. Såå skönt att vintern äntligen tar slut på riktigt!

Kommentarer
Anonym

Vart skall du på arbetsuntervju, liksom hurdant jobb gäller det?

2013-03-26 @ 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback