Handen i fickan fast jag bryr mig .

Åh vilken jobbig tisdag. Måste säga att gårdagen var tusen gånger skönare även fast det var måndag.

Blev väckt på morgonen allt för tidigt då syster satt och vrålade för full hals vid pianot. Barnen på eftis var jobbigare än vanligt att få ordning och reda på. Min förkylning har tagit fart igen och jag känner mig riktigt hängig och ful. Mensvärken är bara pricken över i.. Det enda positiva idag var väl matematiklektionen där jag fick lära mig lite nya saker. Och att mamma lagade tacos när jag kom hem från skolan. Och att jag nu får ligga i sängen och läsa min bok i lugn och ro. Under tystnad. Fy vad skönt.


Proppar i mig så mycket vitaminer jag bara hinner. Även fast de finns i överdrivet dyra drycker som på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback