Bråttooom .

Dagen började skit och jag har tydligen min arbetsintervju imorgon i stället. Så där steg jag upp och gjorde mig fin i onödan. Hah. Nä, men mitt humör har bara inte varit helt på topp. Funderar på att köpa någon god glass på väg hem från skolan och pigga upp mig själv!
 
Ska försöka mig på lite positivare tankar nu. Bara jag sitter med ett gott kvällsmål framför TV:n och ser på Idol senare ikväll så är livet redan ljusare. Sen är det endast en skoldag kvar för veckan och veckoslutet skall planeras. Mamma kom nyss hem med biljetter till Jokerit - HIFK på söndag, så en programpunkt är i alla fall klar!
 
Oj. Nu blev det bråttom till skolan. Ni får inte ens någon bild i det här inlägget, men så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback