I'm doing this for the thrill of it .

Bu och blä för det dåliga vädret. Nå jag ska inte klaga ännu. Hösten är trots allt mycket bättre än vintern! Ni kan inte förstå hur jag hatar kyla. Och lätt skulle jag kunna leva utan snö också.
 
Trots vädret var det en bra dag både på jobb och i skolan. Blev jättesnabbt färdig med alla uppgifter i matematiken och fick gå hem före alla andra. Samma sak var det på tisdag. Hoppas det går lika bra i provet som på lektionerna. Imorgon ska jag vara på eftis från klockan 12-4 och efter det tar jag syster med i bilen och kör mot Karis. Två veckor sedan jag var där sist. Börjar riktigt sakna stället. Hah.
 
 
Hur fina är inte mina nya örhängen? Handgjorda i silver. Köpte dem på Billnäs marknad i slutet av sommarlovet. Älskar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback