På väg framåt .

Dagarna flyger förbi. Det är redan torsdag idag fast det känns som tisdag..! Nå jag antar att det är bättre den här vägen än tvärtom :)
 

När vi var ute med barnen igår såg jag de första snöflingorna falla. Usch och fy. Deprimerad åkte jag efter jobb till mormor på myskväll. Precis vad jag behövde. Det är så kallt ute nu att jag fryser hela tiden och får gömma mig under tjocka tröjor och dubbla byxor.. Dessutom är min hy väldigt känslig så ni kan gissa hur torr den är och det kliar över allt. Måste nu använda en speciell fuktighetskräm från apoteket. Hoppas den hjälper!
 

Har en nykter helg framför mig, vare sig jag stannar i Helsingfors eller åker iväg till Karis och dansar lite! Bestämde mig nyligen för att dra ner ordentligt på alkoholkonsumtionen en tid framåt. Ett par cider eller ett glas vin nån gång är helt okej, men inte mer än så. Ska snart hoppa på bussen till Arabia, men lovar att försöka blogga liite lite oftare.

Kommentarer
amanda

Du borde testa forever aloe veras propolis kräm. Perfekt till vinter-torr hy! (Och mycket annat)

2013-09-26 @ 15:37:07
URL: http://amandakarolina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback