Vad finns det då att bry sig om .

Hade helt klart världens bästa lördag igår! Först kaffe i Karis, sedan vidare till Dalsbruk där det förfestades och var dans på Kalkholmen. Väldigt spontant hoppade jag i en taxi och åkte till Ekenäs för att överraska tjejerna som var i Ettan. Lätt bästa fiilisen på länge. Måste bara lära mig ännu att veta när man ska fara hem och skita i en del saker. Men vad är nu en fest utan drama och vad är nu ett liv utan pojkproblem?
 
  
Duktiga och snälla var vi i alla fall med Issu då vi tackade nej till ett flertal efterfester och tog en taxi hem. Får väl snart börja betala hyra hos Korhonens då deras hus mer eller mindre är mitt hem under helgerna. Hah, skämt åsido :) Mår inte riktigt hejsan efter igår så tänker säga tack och gonatt nu. Imorgon träff med Emma. Allt för länge sen sist!
 
 
Fredagen var inte heller så tokig med hemlagad sushi och vin. Är verkligen glad över att jag har lärt mig att göra sushi själv. Så mycket billigare, speciellt om man gör åt många. Och nog måste man väl kunna göra sin favoriträtt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback