Wait just one more day .

Usch. Jag måste erkänna att jag är helt beroende av pepsi max och coca cola light. Läste nyss en riktigt äcklig artikel om sötningsmedel och lightprodukter.. Tror nästan att jag ska försöka sluta dricka så mycket pepsi max som jag gör nu. Jag dricker lätt en stor 1,5 liters flaska per dag! Det blir dessutom ganska dyrt. Bara jag har druckit upp flaskan i kylskåpet så ska jag hålla mig till att dricka pepsi och cokis endast under veckosluten.
 
 
Måste väl säga några ord om helgen som var också. Körde till Karis på fredag och det blev ett par drinkar i Serendi med tjejerna. Världens bästa Emma fyllde 18 år på lördag så då ordnade hon förfest. Senare mot kvällen fick vi taxiskjuts till Nox där det som vanligt hände både det ena och det andra och jag träffade på både nya och gamla vänner. Tänker säga som Emma; Det var roligt så länge det varade!
 
 
Redan tisdag idag och jag skall strax iväg till skolan. Har jobbintervju imorgon klockan 10 på morgonen så då var det slut på min dåliga dygnsrytm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback