En kopp kaffe tack .

Vaknade redan klockan 7 på morgonen, vilket är väldigt ovanligt för mig. Orsaken var att jag hade hälsogranskning klockan 8. Blev smått chockad då hälsovårdaren på Folkhälsan kände igen mig. Tydligen hade hon varit skolhälsovårdare i Cygnaeus då jag gick där på klass ett eller två. Nå, allt gick bra och bara jag har tid någon dag ska jag till Diacor på blodprov. Har säkert tagit omkring 30-40 blodprov i hela mitt liv och då överdriver jag inte. Sjukt mycket nålar har dom stuckit i min arm!
 
Efter jobbet åkte jag till Itis för att träffa mormor och äta något. Det blev milkshake till förrätt och kaffe till efterrätt. Heh. Mormor hade nog tänkt bjuda mig på ordentlig mat, men det känns ganska slösaktigt att betala för en stor portion mat som man inte orkar äta upp. Alltså jag menar bara att jag inte alls var något extra hungrig då. Men nästa gång vi träffas med mormor så har vi bestämt oss för kinesisk mat! På tal om kaffe så bryggde jag för första gången eget kaffe idag på morgonen. Duktiga jag..
 
 
För att pigga upp inlägget lite grann så får ni en bild på min outfit från igår. Tänk så mycket finare man blir så fort man har en kjol och något smycke på sig, även fast man inte har något smink. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback