Skönhetstips .




Dessa två köpte jag för nästan två månader sedan. Har nu hunnit testa båda produkterna en tid och kommit fram till att de är väldigt bra. Ganska bra kan man se på bilden vad det står på förpackningarna, men den till vänster är i alla fall en inpackningsgel för torrt och slitet hår. Den ska man använda då man duschar och fungerar i princip som balsam för hela håret. Doftar gott och håret känns verkligen mycket starkare och friskare efteråt!

Den rosa flaskan till höger från Neutrogena är en rengöringsgel för ansiktet. Den avlägsnar faktist pormaskar ganska bra och även den här doftar gott.
 
Okej, jag erkänner. Jag skrev det här inlägget mest för att jag inte skulle måsta ta itu med provläsandet.. Modersmål på onsdag och matematik på torsdag. Att jobba och gå i skola samtidigt är inte någon större utmaning för mig, men då det blir dags att läsa på och skriva prov så känns dagarna aningen för korta. Som tur har jag inte många prov kvar under min gymnasietid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback