No I can't wait .

Beställde nyss hem lite grejjer från Nelly.com. Kunde inte motstå tre stycken ylletröjor för halva priset. Jag vet att jag fryser väldigt mycket så gott som året om här i vårt kalla land, så då investerar jag gärna i just varma kläder. Tummen upp för många mysiga tröjor i olika färger.
 
I min shoppingbag fanns även en röd liten klänning som jag har sett på förut. Nu var även den på rea så passade på att klicka hem den så här passligt inför julen med alla dess festligheter. Hur som helst, då jag nu var i gång med att för en gångs skull beställa hem något från internet så köpte jag ännu två läppstift av mitt favoritmärke Viva la Diva samt ny hårfärg som jag ändå skulle ha måsta köpa ganska så snart.
 
Tänker tipsa er om de här snygga ljusen från Tiger för endast 50 cent styck. Finns i flera färger.
 
Min fredagkväll har bestått av en låång tupplur och jag tror nästan att jag fortsätter i den stilen efter ett avnsitt av The Mentalist. Skall trots allt orka med tjejerna i morgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback