It's my party .

Oj vilket veckoslut! Har som sagt haft kusin här på besök och vi har hunnit göra en massa olika saker. Vi har gått på strömmingsmarknaden, tittat in på Hullut Päivät i Stockmann och shoppat lite nödvändiga saker, haft picknick i centrum, sett på film, åkt spårvagn bara för skojs skull, druckit vin, ätit krokodil på Chico's med kusin Henri, ätit på kinesisk restaurang och varit ute på krog. Har även försökt ta lite ordentligare foton och några blev riktigt fina.
 
 
Glömde helt bort att säga till här i bloggen; men min syster är med i The Voice Kids först om en vecka. Hade helt misstagit mig på datumet och skrev fel tidigare i ett inlägg. Så ursäkta för det.
 
Fick även en kommentar om hur min skolgång ser ut osv, så ska svara på den i ett eget inlägg bara jag har mera energi. Helt slut efter gårdagen ännu och tror bestämt att jag ska mysa ner mig i sängen och se ett avsnitt av Two and a half Men innan jag säger god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback