Ett inlägg om en penna .

Har länge behövt en ny bläckpenna, så igår köpte jag en då jag hittade en så här söt;
 
 
Till min stora besvikelse skriver den med rosa färg.. Blä. Nu måste jag ju köpa en till! Vad störande.
 
Annors har jag haft en bra och givande dag. Känns ändå lite grann som höstlov då min kurs slutade redan före kl 12. Samma sak är det imorgon. Går en första hjälpen-kurs hos Folkhälsan, råkade dessutom känna hon som drar den, så det var ganska kul. Har lärt mig flera nya saker idag och allting är både intressant och viktigt. Känner mig så dum som inte har gått någon liknande kurs tidigare. Så otroligt bra att kunna hjälpa till på rätt sätt om det någon gång sker tex en olycka, vare sig det är på eftis, hemma eller på något annat ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback