Lax och champinjoner .

Bra dag idag. Bestämde mig dessutom för att bjuda hit flickorna på tjejkväll på lördag. Sagt och gjort. Can't wait! Har inget höstlov eftersom jag ska vara på utbildning både på torsdag och fredag, men det blir åtminstone ett kul veckoslut att se fram emot.
 
 
Kom hem via Stockmanns delikatess och en så här god middag blev det. Laxen var aningen dyr (dyrare än vanligt), men som tur har mamma gett mig ordentligt med pengar till mat för den här veckan.
 
I morgon ska jag på en kurs, "Barnen, ledaren och möjligheterna", klockan 9 på morgonen. Tror att det kommer att vara riktigt intressant och dessutom får jag lön för de timmar som jag är där. Efter kursen ska jag på jobb och efter jobbet ska jag ut och äta kinesiskt med pappa. Så en riktigt bra dag på kommande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback