It's not only you .

Slänger hastigt in ett inlägg här medan senaste avsnittet av Revenge laddar. Haha, jag följer med så många serier för tillfället att jag måste ha en lista på vilka avsnitt jag har sett så jag inte glömmer bort. Ca 9 serier finns med på min lista: Revenge, Two and a half Men, How I met Your Mother, Bones, The Mentalist, Geordie Shore, Hart of Dixie, Mistresses och Nashville. Glömde kanske någon ännu. Ajo, Solsidan så klart som nyss börjat på TV4 igen. Jag är verkligen en riktig serienörd. Tittar hellre på serier än filmer. Hinner ungefär se på ett avsnitt per dag (~40 min), men en söndag utan extra program hinner och orkar jag bra se tre-fyra stycken. Tycker att det låter helt normalt? Eller ser ni andra mycket mer eller mindre än så på TV?
 
Hashtag konstig arkivbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback