Ett ägg tack .

Kom på igår på kvällen vad jag kan äta; löskokt ägg! Var så undernärd och mådde så dåligt att jag höll på att svimma. Enligt mamma var jag till och med vit om läpparna och hon ringde till sjukhuset och undrade när man kunde komma in och få dropp. Vi fick inte åka in till sjukhuset eftersom jag redan är 17 år och 'borde skärpa mig' enligt sjuksköterskan. Då tyckte mamma att jag skulle pröva äta lite ägg med salt på (lite = 3 tsk). Och det gick riktigt bra. Mitt smaksinne har även försvunnit till en stor del, men ägg smakar konstigt nog helt bra :)
 
Så dagens meny har idag bestått av 2 löskokta ägg och några munsbitar leverlåda. Det blir ju bara bättre det här hörni. Kanske jag snart är i skick att läsa på något prov. Morgondagens prov i religion blir det inte mycket av..
 
Tror bestämt att mamma tänker tvinga i mig ännu ett ägg till kvällsmål och så kanske jag ska se på lite TV om jag bara orkar. Sedan sovaa. Nätterna är annors lika hemska som dagarna. Kan inte andas genom näsan och halsen blir torrare än en öknen och bläää usch fy. Hejdå, nu ska jag inte klaga öppet i bloggen mera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback