FollowShoutoutLikeComment

Usch vilken tisdag. Steg upp tidigt och for till polisen med mamma och lämnade in alla papper som behövs för att få lov att övningsköra. Sedan missade jag tåget hem till Karis och fick vänta en timme på nästa. Nåja, som tur hade Hesburger öppnat då, så fick lite fett morgonmål :)
 
På mina två håltimmar gjorde jag färdigt en presentation för vår undersökning i hälsokunskap. Sedan fick jag en ganska plötslig migrän (eller jaa, åtminstone hjälpte inte vanlig burana, så måste ta medicin som är för migrän) och sov ett par timmar innan Emma ringde och sa att hon var på väg till Darin med Issu och Janni. For dit och åt en portion kebab och satte mig sedan på tåget till Hesa igen.
 
Mår lite halvdåligt ännu och hoppas att jag inte får feber eller något annat eftersom de i så fall inte kan operera mig imorgon. Ska söka igenom mammas skåp nu och se om jag hittar något gott. Efter klockan 12 idag på kvällen så får jag varken dricka eller äta mera.. Uschaduscha, hemska saker.
 
 
Gammal Instagram-bild. Skulle kunna dö för en slush ice just nu! Nå som sagt så får jag mer eller mindre äta bara glass den närmaste tiden, så kanske mamma kan fixa hem lite slush ice åt mig nån dag efter jobbet.. Hihi.
 
Ska försöka uppdatera bloggen efter operationen i något skede. Så fort jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback