Första skoldagen

Var tillbaks i skolan idag för första gången på över två veckor. Klarade av hela skoldagen (en lektion engelska..) utan större problem. Tog bort alla hissakurser för den här perioden och kunde inte byta dem mot något annat ämne, så har väl bara fyra kurser nu igen. Mormor kom och hämtade mig när jag slutade och så gjorde vi varma smörgåsar hemma. Trött och aningen svag gick jag och sova efter maten och vaknade passligt klockan sju då Janni råkade väcka mig med ett sms. Har nu sett på en film, ätit plättar och tagit dagens sista mediciner. Klar för sängen med andra ord!
 
Några nya smycken från Gina som jag köpte för någon vecka sedan och inte ännu har använt.
 
På tal om köp; När jag och mormor gick till skolan på morgonen så tittade vi in via Canny och hittade en jättesöt festtopp som jag tänker ha på mig imorgon på supén. Den är blå och har liksom volanger nertill. Äh, svårt att förklara, ska försöka ta en bild på den :) Hoppas bara att ingen annan på tillställningen har hittat samma fina topp eftersom alla i storlek 36 och 40 var slut. Som tur så är man så liten om bysten själv att en 34a passar perfekt, tss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback