Händerna mot himlen

Hejsan svejsan. Dagen började bra med julbasar på dagis och ett besök på stan här i Borgå med syster. Åt på kinesisk restaurang. Delade på en portion eftersom jag kunde äta så lite. Var sugen på choklad efter det och köpte en chokostång. Kunde äta en halv bit och måste ge resten åt syster. Typiskt.
 
 
Har även köpt hårfärg idag, en förpackning med vanlig chokladbrun färg och en för ljusa slingor. Hade tänkt färga redan idag, men det blir inte riktigt av. Tog en tupplur här på eftermiddagen och vaknade av att jag hostade mycket. Tyckte att det smakade lite konstigt i munnen också men försökte att bara svälja. Till sist började jag må lite illa och märkte att det blödde i halsen, heh. Det var en del av sårskårpan i halsen som hade lossnat. Som tur slutade det blöda ganska snabbt och jag behövde inte ringa efter ambulans. Blöder det i mer än 15 minuter måste man in till sjukhus. Blä. Och som om det inte räckte med att det blödde från halsen så hade jag också näsblod här tidigare. Antagligen p.g.a. näringsbrist.
 
Är ensam hemma hos pappa. De vuxna är ute och äter middag, de minsta är hos sina morföräldrar och syster är ute med någo kompisar. Rolig lördag det här! Nå ganska mysigt har jag det väl här i soffan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback