E-lippu

Sitter på tåget hem efter en dag i stan. Träffade Theo och det var meningen att han skulle köpa nya kläder, men han tycker tydligen att det är så tråkigt så det blev inte mycket av den saken. Jag hittade i alla fall lite nytt smink och en ny penal från Akademiska bokhandeln :) Har levt med en röd och ful penal från Tiimari för en euro nu i två år snart! Nå nu har jag en fin lila för riktigt 10 euro :) Haha.

Träffade också mina fina tjejer Pau och Josefin inne på Stockmann. Jeje. Måst hinna träffa dem lite längre någon annan dag.

Aja. Måste bara nämna ännu att jag verkligen gillar VR:s system med de elektroniska biljetterna! När jag vet vilket tåg jag ska med så textar jag åt mamma som bokar biljett åt mig på internet och inom 10 minuter har jag tågbiljetten på min Iphone :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback