Foodelicious

Måste bara berätta att min dag har varit awesome. Efter skolan kom jag till Hesa och gick på bio med mamma. Såg Magic Mike som var riktigt okej. Heta karar var det där åtminstone, haha :) Sedan köpte vi ceasarsallad med bacon, sushi och grillad kyckling från Stockmanns delikatess och for efter Molly som varit på disco. Kom hem hit till deras lägenhet och myste.

Så jo, jag har haft det riktigt fint idag förutom ett litet svaghetsskåv då jag kände mig nästan svimfärdig. Måste sätta ner mig och mamma hämtade en cokis från McDonald's åt mig för att få upp blodsockret lite. Inget värre med det väl.

Tar 8:ans tåg till Karis imorgon. Börjar kl 10 så det blir finemang. Måste hem via och ta min skolväska. Nu natinati!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback