Ishockeey .

Tog ettans tåg till Hesa. Köpte ett par underbara klackskor från Calvin Klein inne på Aleksi 13. Åt kinesisk buffet ensam i Forum och sedan for jag på ishockeymatch med mamma. Fick sällskap på tågresan hem av Jesse och en massa andra killar :)

Imorgon är det Gulnäbben! Är väl ganska taggad och ska just kolla att jag har fixat allt jag ska tills det. En ny period börjar också i skolan och jag känner mig helt förvirrad. Har inte skaffat någo böcker och hela gymnasiet känns så fel just nu. Hoppas den här känslan snabbt går över.

Några bilder från idag.



Har hittat glutenfria donitsar i K-market som är såå himla goda. Tror bestämt att jag har tryckt i mig fyra stycken sådana idag! (Kul bara när styckepriset är över en euro..) Det känns nästan som att jag skulle göra något olagligt när jag äter dem eftersom de smakar så lika som vanliga donitsar med vetemjöl. Haha.

Aja, förresten. Är det någon annan här som äter donitsar och bullar med kniv och gaffel eller är det bara jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback