Oj jestas ändå .

Har inte orkat stiga upp ur sängen ännu och klockan är fem, då ha man nog festat ordentligt. Kanske lite för ordentligt till och med. Hade i alla fall en jättebra kväll igår och tycker att vi lyckades ordna en riktigt bra gulnäbb! Tack till alla som var med och hjälpte till. Och ursäkta ifall jag skämde ut mig igår..

Har ingen aning om vad klockan var när jag kom hem igår och har en massa skrubbsår på knäna.. Jaja. Har levt på det här idag:



Skickade iväg mamma till butiken efter mat, tacos mera specifikt. Mums. Ska bli gott med lite mat i magen. Int var det ju bara ett dygn sedan man åt senast. Hjälp. Nåja, men tänker parkera mig framför tv:n nu, ska se på Revenge som började på torsdag. Älskar serien!

Ps. Syster är hemmaa! Jee.


Kommentarer
Karisefinlandsparis

Du e för fan helt total pantad i huvudet !

Svar: Kanske det, men jag har ändå inte sjunkit till din nivå och kommenterar skit på andras bloggar..
Mimmi Rosenström

2012-10-07 @ 23:29:20
karisefinlandsparis

nej,du har sjunkit så lågt att du har en blogg som heter mollyssyster .. Attention seeker ?

2012-10-10 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback