Sjuk gånger tusen .

Frös som tusan när jag skulle börja sova igår, vaknade sedan på natten med feber. Lyckades som tur somna om. Sen när jag vaknade klockan 12 på förmiddagen mådde jag så dåligt att jag bokstavligen grät! Det känns som om jag skulle ha svalt en igelkott typ, min hals är så sjuuk. Och huvudet sprängs just i tusen bitar. Dessutom är buranan slut.. Jess.

Mamma tar mig snart med till Ekenäs sjukhus för att visa upp halsen. Har tydligen såna där vita prickar i halsen vilket skulle tyda på angina. Ska också försöka övertala läkaren att operera bort mina tonsiller.

Men nu ska jag inte predika mera om hur sjuk jag är, utan sätta fast mitt skitiga hår och försöka se lite fräschare ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback