Sjuk sjuk och ännu mera sjuk .

Min antibiotikakur tog slut på söndag och genast igår (måndag) så började halsen värka igen. Jess säger man bara. Har legat hemma idag med 38,5 graders feber. Missade omtagningen av finskaprovet också, som tur var läraren förstående och hälsade att jag skulle krya på mig. Mår riktigt skit ännu nu på kvällen fast febern äntligen har gått ner, så mamma kom just hit för att lite kunna sköta om mig och göra mat osv. Har lyckats få i mig några nachos med guacamole idag, såå näringsrikt att det inte är sant! Som tur lagar mamma linssoppa till kvällsmål. Läkartid imorgon 09.20.
 

I brist på nya bilder får ni en på syster, bror och mig från pappas frus disputation för en liten tid sen.
 
Underhåller mig själv som bäst med att läsa något brev från Aktia som handlar om fonder och placeringspolitik. Kan alltid komma till nytta. Där står bl.a. om min egen fond som jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback