Vart jag än går .

Jag vet att jag har blivit jättedålig på att blogga och mina inlägg blir oftast småtråkiga. Borde skärpa mig och sätta in lite mera outfit-bilder mm. Sådant är ju alltid helt roligt att se, eller hur? Inte för att jag klär mig så speciellt, men sku kunna lägga upp bilder ens de gånger jag har något nytt på mig.
 
Jajja. Igår var det halloweenfest i Furulund (Kimitoön) som deras fortsättare i gymnasiet ordnade. Var utklädd till någon sorts "fjortis fotbollstjej" med peruk. Höhö. I brist på fantasi. Om jag ska jämföra deras fest med de som vi har ordnat så blir de väl ganska lika bra. På våra fester har vi haft riktig DJ och kanske lite bättre dansgolv så att säga, men på deras fest fick man dricka inne i lokalen vilket var jätteskönt.
Hade det jättekul nästan hela tiden förutom mot slutet då människor inte orkade dansa lika mycket mera och ganska många mådde dåligt. Själv mådde jag ju prima hela kvällen eftersom jag kör nyktert ännu.
 

Kände mig ändå som 'en i mängden' med min ciderflaska. Alkoholfri ofc :)
 
Idag har jag varit på handbollsmatch med mamma och bara varit hemma och tagit det lugnt. Ska se om jag hittar på något ännu ikväll. Maybe baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback