Påsklovspaus

Har inte hunnit eller orkat blogga alls under påsklovet, så ska se till att ni får en snabb uppdatering om vad som har hänt!

På torsdagmorgon for jag iväg till Karis och Alfons där jag spenderade hela helgen. Första kvällen blev det en cider på Serendi med flickorna och senare romantisk fondue hos gubben. På fredag var det backyard hela dagen och senare for vi och kolla på Redrama som uppträdde i Noxx. Efter en lång natt utan sömn sov jag istället hela dagen och mot kvällen åkte jag och favorit tvillingarna iväg till Ekenäs där vi var V.I.P på ettan. Lite gratis skumppa och dansas senare fick vi skjuts tillbaks till Karis där vi fortsatte festa i Noxx. Jättelyckad kväll!

På söndag åkte jag lite slalom i Påminne och igår läste jag på mitt matematikprov nästan hela dagen. Dock hängde jag med ut med killarna senare och testade att åka med en cruiser board vilket gick konstigt bra! Efteråt var det riktig myskväll hos Alfons & co med bastu, pizza och monopol.

Trots ett par bekymmer och några konstiga människor har mitt påsklov varit helt super. Dessutom har jag äntligen fått börja använda min nya vårjacka som jag köpte inne på Vila. Var och varannan här i Hesa går ju omkring med militärgröna jackor, men varför inte köpa en själv när de är så snygga?! Tyckte dessutom att jag fick min för ett ganska bra pris (59,95).

Nu ska jag sluta skriva och läsa en bra bok istället. Bilskolans teoribok får vänta ännu ett litet tag.. Heh.

På väg till skolan med nya jackan och ett av mina nya Iphoneskal från Paris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback