Allt blir bra

Äntligen har solen visat sig ordentligt här i södra Finland igen och jag passade på att sola för första gången den här sommaren! Fast efter ca en timme på balkongen kände jag att jag måste röra på mig, så jag tog hunden med och gick till träsket för att simma.
 
 
Resten av dagen satt jag fast inne i bilen då vi körde hem till Hesa från Dalsbruk där vi har spenderat de senaste dagarna. Själv valde jag att ta det lugnt nu på midsommaren och skippa festandet så gott som helt och jag ångrar mig inte heller nu efteråt. Har ändå träffat vänner och haft det riktigt mysigt :)
 
Imorgon far jag till pappa på kvällen eftersom jag ska sköta mina småbröder under måndag och tisdag. På onsdag blir det antagligen en sväng till Åbo och sedan är planerna ganska öppna för resten av veckan. Men nu är klockan halv 2 och jag ska börja sova! Gonatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback