I need your time

Har inte färgat mitt hår sedan början på hösten då jag färgade det mörkare igen efter sommaren. Men nu har solen blekt det igen och konstigt nog är det mycket ljusare mot topparna. Antar att det är slitet och blekt ännu efter förra sommarens starka sol då jag inte heller har klippt det på nästan ett år. Aj aj. Tror att jag låter topparna riktigt slitas ut ännu ett par månader tills sommaren börjar vara över, sedan blir det ett besök till frissan!
 

Tog den här bilden med webbkameran för ett par veckor sedan. Inte så bra kvalitet, men den visar bra min nuvarande färg på håret. Man ser bara de ljusa topparna i vissa sken.
 
Är nu hemma i stan efter ett händelserikt veckoslut i Karis med tjejerna. På torsdag tog jag bilen ut från stan och det blev ett besök i Serendi innan jag övernattade jag hos Emma. Under fredagen var jag till Horsbäck och fick den extra bromspedalen i bilen avlägsnad, senare utgång med Issu i Ekenäs. Ganska samma planer på lördag då det först förades hos Korhonens innan vi åkte iväg till grannstaden. Skitkul kvällar bakom mig alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback