Strike a pose

Det blev en bra dag. Mulet och duggregn under förmiddagen då vi var i stan med pojkarna, men mot kvällen blev det klarblå himmel och sol, så sista besöket före kvällsmålet blev till simstranden.

 
Klockan 8 imorgon är det start med pappa in till Hesa då han ska på jobb. Jag hinner hem en sväng några timmar före vi åker iväg till Åbo. Pappa och hans fru kommer med mig, så vi tar bilen dit. Skönt att inte behöva åka tåg hela tiden. På torsdag ska jag hjälpa mamma städa lite där hemma eftersom vår lägenhet i stan hyrs ut under hela juli, vilket betyder Dalsbruk och Karis för min del :)
 
Nämnde för tjejerna här för ett par dagar sedan att jag gärna skulle fara på en kryssning till Tallinn och idag frågade Issu om jag kommer med henne dit på fredag. Så gissa vad? Jo, jag satte mig framför datorn så fort jag hann och bokade biljetter åt oss! Såå kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback