Don't save me

Och så har det plötsligt gått över en vecka utan ett endaste inlägg. Ojsan. Nå nu kommer det ett. Vet inte riktigt vad jag ska berätta om, men vi kan börja med förra helgen. Spenderade all min tid med kompisar och på lördag blev det lite festas. Lite för mycket antar jag. Ber om ursäkt. Brukar se ner på "små teinin" som inte alls kan bete sig när dom festar och den här gången var jag själv sådan. Inte bra. Skärpning Mimmi.
 
Tog det lite lugnare på söndag med kebab och handbollsmatch samt en sväng till Serendi. På måndag var det halkbana som gällde. Såg inte riktigt fram emot det, men det var ju hur kul som helst! Förhoppningsvis har jag kortet i handen om ca två veckor. Endast en vecka kvar till min födelsedag och Paris!
 
Klockan ett imorgon ska jag vara färdig och fixad för en dag i stan då Alfons kommer hit. Shopping, mat och bio borde vi hinna med innan vi åker till Karis igen. Ska bara se färdigt Die Hard 4:an nu så att vi kan se den nyaste imorgon, sedan är det tack och gonatt!

 
Söta Knutte igår på en solig promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback