Ingen otur här inte !

Igår steg jag upp och for iväg till Arabia där min nya arbetsplats ligger. Ville bekanta mig med stället innan jag far iväg på jobb på måndag. Bra gick det och jag tror att jag kommer att trivas där!
 
När jag satt i bussen på väg hem fick jag veta att Janni spontant bestämt sig för att komma in till Helsingfors. Oj så glad jag blev! Min dag hade redan börjat jättebra, så vi bestämde oss för att göra fredagen den 13:e till vår lyckodag. Och om den blev lyckad! Småshoppade lite innan vi for hem till mig där vi lagade tortillas. Ca tio före 9 märkte vi att vinet inte skulle räcka till, så ni kan gissa hur snabbt vi sprang till butiken, haha. Fick senare sällskap av Agge och Rony som också skulle till Tivoli. Det var både min och Jannis första gång i Tivoli och jag måste bara säga att det var nog ett riktigt bra ställe! Stort och fint. Tror nästan att jag föredrar Tivoli framför åtminstone Tiger.
 
Körde till Borgå idag med både Molly och Conrad i bilen. Första gången på nästan ett år som alla i pappas familj har varit samlade, d.v.s. jag, Molly, Conrad, Elmer, Leon, pappa och hans fru Anna. Beror mycket på att Conrad har varit bosatt på Hawaii flera månader under vintern och våren. Roligt med alla på plats igen.



Kommentarer
Jessi

Varför har din bror varit i Hawaii? (:

2013-09-15 @ 18:42:14
URL: http://jessiis.devote.se
Anonym

Hur är det att vara mollys syster?<3

2013-09-15 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback