Soliga dagar är helt enkelt bättre dagar

Oj vilken bra dag det har varit! Blev idag anställd som eftisledare och jag kommer att jobba som det så länge jag bara kan. Helt super med 22h jobb i veckan, ca 4-5 timmar per dag före skolan börjar på kvällen. Passar mig perfekt.
 
 
Efter arbetsintervjun kom jag hem och hann precis skriva en essä på engelska förrän jag åkte in till centrum för att träffa flickorna som var här på studiebesök med klassen. Mumsade lite froyo och kollade i butiker. Sedan var det dags för mig att fara till skolan. Just nu kommer det siffror och ekvationer ut ur öronen på mig, så tänker värma några knackkorvar och lägga på ett avsnitt av Nashville. Det är tusen gånger skönare att bara ta det lugnt och koppla av efter en dag med mycket program och då man känner att man verkligen har uträttat något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback